Ett fel närmare rätt


Just nu är jag på ett så jäkla gott humör. Jag är sådär glad att jag ständigt går runt med ett stort smile i ansiktet som negativa männsikor stör sig sönder på. Hur kan hon vara glad? Det är ju KALLT?! Och blåsigt?! Precis innan jag satte mig framför dumburken gjorde jag det som bilden fångar; fuldansar i brist på annat att lägga överskottsenergin på.

Veckan innehåller väldigt mycket roliga planer, så där har ni orsaken till all positivsim den här bloggen förmedlar för tillfället. Idag startar Grey's igen vilket enligt mig är en av världens smartaste tv-idéer; snyfthistorier, intelligenta och snygga skådespelare samt fler kärleksaffärer än Hugh Hefner hann med under sin livstid. Bra där!

Imorgon ska vi ses några i klassen efter avslutad föreläsning för att först ha tacomys och sedan dimpa ner våra tiny bootys i biosalongen för att se En gång i Phuket. Härligt sällskap,  god MAT, biopopcorn och en stor portion humor kommer helt klart väga upp torsdagens betyg eftersom jag samma dag tvingas umgås med Lärarbibeln.

På fredag kommer lite Skövdefolk till vår kära trea och planerna är att sedan bege oss ut i Göteborgs förträffliga uteliv då Den Svenska Björnstammen entrar Trädgårdsscenen. Musik är alltid, alltid bäst live så hjärta på det också.

Som om livet inte kunde vara bra nog så kommer även lördagkvällen innehålla festligheter. Återigen är det klassen som kommer umgås och återigen ingår mat i umgåskonceptet. Men mat är, precis som träning, så jädra mycket roligare att göra ihop med några andra. Att slänga ihop en fläskfilé en tisdagskväll när man sitter själv vid köksbordet känns liksom inte jättelockande.

Hej hopp! 
(Hehehehe)


  

Kommentarer
Postat av: Wängan

Härligt o höra! Greys var riktigt bra :-) saknar er! Puss

2012-03-07 @ 23:36:04
URL: http://wanghult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0