What is easy in the moonlight by the morning never is


Läsarsiffrorna har helt sonika ökat lavinartat på bara några dagar. Misstänker starkt att en viss hockeydedikerad brorsas jvm-spel har något med det att göra. Men är inte helt säker. Kan ju vara så att folk nu i efterhand ser storheten med vår reseblogg?!

Hur som haver tänkte jag bjussa på ett frukosttips (aaah, intresseklubben antecknar). Keso med mango/hallon i kombo med morgontidningen, en kopp te och kent är en så jäkla bra start på dagen att jag bara kände att alla med internetuppkoppling måste ta del av det. Jag vet att ni läsare nu är besvikna över ett så fruktansvärt tradigt inlägg då 95% antingen har klickat in sig här för att få restips eller för att läsa något om Maxxie. Men så är det, jag är inte roligare än såhär en torsdagsmorgon. 

/Emma  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är din brorsa singel?

2012-01-05 @ 12:04:12
Postat av: Anonym

Är du singel?????

2012-01-05 @ 21:37:39
Postat av: Beundrare

Emma är du singel? ;)

2012-01-05 @ 21:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0