Termosmuggtest

Kombon Friberg/Svensson har under en längre tid letat efter den perfekta termosmuggen i hopp om att spara in ett par slantar per dag. Eftersom vi båda är tenarkomaner av det mer extrema slaget så resonerade vi som så att det är betydligt smartare att investera i en värmehållande sak än att köpa koppar för 12 koronas varje dag. MEN, vi har redan fått slänga ut en mindre förmögenhet (säkert en månadskonsumtion av caféets engångskoppar) eftersom det visat sig att många antingen läcker eller inte håller värmen längre än det tar att låsa dörren. I vissa extrema fall gör den inget av det.



För att ni kära läsare inte ska göra om samma misstag som vi och testa på alla muggar som finns från åhlens, starbucks eller clas ohlson tänkte vi nu dela med oss av våra erfarenheter. Vad du än gör; köp absolut inte åhlens svar på termosmugg. BIG NO-NO. Om du inte är ute efter något som blöter ner hela din väska och inte riskerar att bränna dig på tungan, i det avseendet är den perfekt.

Vinnaren blev utan tvekan.. *trumvirvel*.. den längst till vänster signerad märket termos, passande nog. Köpt på finfina classe ohlson. 


 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilka e era favoriter vad gäller té-sorter? :)

(Trött på mitt mango-té från Lipton...) ;)

Kram!

Jo, föresten!

Har ni några tips på hur man blir ett MVG-barn? ^^

D.S.

(tror jag att det är ett brev jag skriver, eller?) O.o

P.s (igen!)

sorry, om jag e konstig och överförbrukar parenteser och bindestreck! ;)

Kram J, (igen!).

2012-02-01 @ 19:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0