Och jag ramla in på nått diskotek och sen ramla jag ut så vitt jag vet



Igår var det pubrunda som stod på det ökända nolleschemat så imorse när alarmet gick igång vid sju ville jag bara slänga ut phonen genom fönstret. Efter att ha dealat med mig själv kom jag i vilket fall upp och begav mig till skolan för seminarier. Fyra timmar senare gick jag glatt ut därifrån med Emelie, vår nyfunna vän Johanna och hennes pojkvän i släptåg. Spirorna styrde vi mot Haga där vi åt världens största kanelbulle. Jag som är en gottegris definerad trodde att jag lätt kunde mumsa i mig en själv men icke sa nicke. Efter halva gav jag upp och kunde konstatera att för mycket kanel gör en sjukt illamående.

Ikväll var planerna att gå ut igen men eftersom jag inte är 19 längre får det vänta tills imorgon. Kvällens entertainment blir istället bio då Simon och ekarna tillsammans med popcorn ska underhålla oss i Bergakungens salong. Det enda jag kan klaga på i livet är att vi sitter längst fram (garanti för nackspärr imorgon) och att det är fel Skarsgård som har huvudrollen. Men vad gör det!?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0