Love isn't complicated. People are.





Holy mama vad det har hänt saker på bara en vecka. I hela mitt liv har jag aldrig träffat så mycket nya männsikor och fått så mycket världsomvändade intryck som under veckan som gått. Min hjärna går på högvarv och minnesbalken jobbar febrilt för att komma ihåg alla nya namn, att hitta rätt i Göteborgs spårvagnsvärld och att minnas vilka hemsysslor man skulle ta sig för under dagen. Lägg därtill lite sömnbrist och ni hittar en slutkörd Emma!

Kul, det är något som den här stora saken att börja plugga är. Särskilt nu i början med all nollning och nya utmaningar. Sen är det förbannat intressant också, ska tilläggas. För första gången i livet får jag läsa något jag själv valt och det är för jäkla häftigt att plugga med inställningen att jag verkligen vill lära mig istället för att bara plöja igenom texter i syftet att få bästa betyg.

Ni får ursäkta bildkvaliten på fotona men systemkameran ligger lika orörd som tacoköttfärsen i frysen (dålig grej med att flytta hemifrån är storkoken som man lätt blir trött på. Föregående vecka överdoserade vi mängden taco med vad som anses normalt och får nu lite lätta kräkreflexer så fort doften av den mexikanska rätten når våra näsborrar.) Skärpning!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0