Fem tankar som snurrat runt i hjärnbalken de senaste dygnen:


1. Varför följde jag inte med overseas och kikade JVM? VARFÖR? Ångerkänslor tio av tio.
2. Hur mycket choklad krävs det för att äta ihjäl sig?
3. Jag är jävligt lycklig. Har troligtvis överkonsumerat det ordet under de senaste månaderna men det är inte så konstigt när man har världens finaste men knäppaste familj och vänner.
4. Jag ska flytta HEMIFRÅN om några dagar. Homies, här snackar vi vuxenpoäng!
5. När man läser bloggar om guldfirandet blir jag presenterad som Max Fribergs flickvän. HAHAHA! Dör lite varje gång. Vill passa på att dementera detta rykte. Jag är hans storasyster. Det vore därför mycket opassande om jag var hans flickvän också. Slut på oklarheter.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0