Always look on the bright side of life


+ staden Göteborg + termosmuggar som håller värmen längre än 30 min +  att träffa så många roliga människor på så kort tid + meningen "aah nämen jag är på vagnen nu" + öl för 29 kronor + bästa johannebergfamiljen inkl. hund + skånska och alla andra charmiga dialekter som beblandas i en klass + sambo-ricards skratt + att promenera längs avenyn VARJE dag + människor som inte heller kan sitta stilla när de hör bra musik + tillgången till badkar + faktumet att jag diskar snabbare än diskmaskinen hemma + löprundor i solsken + kanelbullar som man faktiskt inte orkar äta upp + den som kom på fenomenet bag-in-box + att hela familjen Friberg är samlade i Götet nästa helg + Simon och ekarna + när läsare kommenterar (HINT!) +

Kommentarer
Postat av: Kim

då kan jag erkänna att din blogg är sjuukt rolig :)

2012-01-29 @ 14:20:50
URL: http://kimlindvall.myshowroom.se
Postat av: Emma

Vad roligt att du tycker det! Sånt värmer extra en bakissöndag som denna :)

2012-01-29 @ 15:01:18
URL: http://emmasochemelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0