Tjena världen!

Igår gjordes tentan och första tanken när A4at med tre frågor på damp ner på bordet var: JDFHERGFREFHCBWAJDXkqwskdajwncvhjadf. Ungefär. Sen när hjärnan hämtat sig en aning så kunde man ändå ordbajsa sig igenom mycket, men hur det gick är en annan femma. Nu har vi i alla fall fått lite fritid tillbaka och det känns för jäkla skönt.



Igår hade vi tentafest hemma hos en glad smålänning vid namn Jenny, och det var riktigt trevligt. Kvällen avslutades med en currymacka som var nått så djävulskt go att jag måste nämna den här. Jag är liksom inte ens ett big fan av curry men den här kaloriskapelsen gjorde att smaklökarna jublade. Tyvärr har stället uppe 24/7 så jag kan härmed säga hejdå till min beachform.

Idag får vi finbesök av två Skövdebrudar vilket ska bli helhärligt. Äntligen några fler som anses prata bonnigt! På torsdag tar vi dessutom och hoppar på tåget till hemstaden, så nu ska dialekten bättras på. 

Tjarååå.  

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vad roligt! Jag vill också komma till er. Får ta det sen när vi kommer hem! Ha det toppen tillsammans, saknar er <3

2012-02-23 @ 14:10:37
Postat av: Emelie

Åå murre, dags att komma hem snart så ni kan hälsa på oss, saknar er godingar!!

2012-02-23 @ 20:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0