Hey I heard you like the wild ones

Släktkalas var den stora händelsen under min lördag i Skövde. Det och att jag var på synundersökning med tillhörande konstaterande att jag givetvis hade fått sämre syn. Nya glasögon är beställda och Emelie skrattade gott när jag berättade vilken typ av glas jag skulle få. "Hahahaha, det är sånna som alla PENSIONÄRER har" frustade hon fram och jag kände mig äldre än hastighetsbegränsningarna.

Släktkalaset då. Det var supertrevligt, som alltid när man befinner sig i ett rum med en viss gensättning. Jag fick en sodastream av kusinerna och jag är nu lyckligast i världen. Extragäst för kvällen var Sanna och vi drog senare ut på Skövdes kroggator (läs gata). Där träffade vi i vanlig ordning på människor man känt sedan barnsben, vilket inte är jätteförekommande i Göteborg. Vi försökte även dansa loss men Djn för kvällen gjorde sitt yttersta för att motarbeta oss då han spelade cirka tjugo sekunder på varje låt innan han lade dit sånt där "dörörörörö"-ljud där den enda dansen som funkar om man inte vill stå och vicka lite lätt på stjärten är robotdansen. Men, vi hade kul i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0