Fina Skövde

Aaaah, vad skönt det är att komma hem ibland. Att bara götta ner sig i soffan tillsammans med päronen, att bli lita bortskämd och att ha en DISKMASKIN. Underbart!

Mamma och pappa firade mig lite igår eftersom min egentliga födelsedag sammanföll med tentahets. Jag fick favoritmat, jordgubbar och alldeles för mycket paket. Finaste var asken med brorsan på och just lillmannen var återigen den som briljerade med asbra presenter. Vem som än hjälpt dig, TACK!


Nu ska jag sätta mig ute på altanen och plåga läshuvudet mitt. Solen skiner - hör ni; SOLEN SKINER - och det känns som början till vår i februari. Det måste vara något fel..

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fick du då?

2012-02-25 @ 19:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0