En fin födelsedag

Dagen då jag fick dricka alkohol lagligt i Los Statos spenderades inte på någon flashig bar i New York utan i Svea Rikes finfina semihuvudstad. Efter att ha blivit uppvaktad med frukost på sängen visade jag träningskaraktär och gav mig ut på en löptur i snöpiskande vindar. Cred till mig själv där! En pannkakslunch senare satte jag mig ner på golvet i vardagsrummet med de två finaste töserna i Göteborg och började aktivera de sovande hjärncellerna. Nu jäklar skulle det pluggas.



Ett par tekoppar, timmar och svordomar senare hade dessa hjärnceller stämplat ut för dagen och vi invaderade istället paret Lindqvist/Bergströms säng för en skypesession med bästa Carro. Tänk att jag alltid har träningsvärk i magen efter att ha pratat med dig!

Ingen födelsedag utan finmiddag, så när matklockan ringde hjälptes vi åt att tillaga kycklingwok. Asienflashbacks deluxe! Till efterrätt åt vi fruktsallad och jag kan konstatera att den slår godispåsen alla dagar i veckan. Tusen tack till alla inblandade för gratualationer, samtal och fina presenter!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0