All this and heaven too





Igår träffade vi några andra ur klassen hemma hos fina Johanna, och planen var att vi skulle diskutera kommande tentafrågor. Gjorde vi det? HEEEEE! Men skönt är väl det tänker jag då det enda som snurrar i huvudet för tillfället är olika perspektiv på lärande, didaktiska traditioner och ord som assimilation. Hjärnspökena har till och med börjat invadera mina drömmar då jag inatt drömde att B.F. Skinner jagade mig med en råtta i ena handen och choklad i den andra. Tydning på det, någon?

Istället för att spendera ännu mer tid med lärarbibeln så åt vi gott, snackade, spelade spel och gjorde något så svenskt som att se melodifestivalen. Ärligt talat så vet jag inte vad som var värst; låtarna eller Björn Ranelids orangesnuskiga bränna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0