21 år

Idag fyller undertecknad 21 år. TJUGOETT! Fattar ni hur gammal man är då? När jag var sju år tänkte jag mig själv som fyrbarnsmor, husägare och popstjärna vid den här åldern. Är väl inte riktigt där än.

Det jag förundras över är att jag inte tycker att det är så jäkla latjo att fylla år längre. När man resonerar så,  då ÄR MAN GAMMAL! Herregud, att fylla år var ju det bästa med perioden januari-april tillsammans med semlor och snöbollskrig. Och nu vill jag helst stanna kvar i den här åldern, vara 21 fram till himlen kallar på mig. Edward Cullen, come and bite me!

  

Förra året vaknade jag upp till skönsång av Hanna med familj och spenderade dagen bland vågor och cous-cous i Marocko. I år var det samma tjej med tillhörande pojkvän som startade dagen med ljuvliga stämmor och frukost på sängen i en liten trea i Göteborg. TACK bästa sambos! 

   

Kommentarer
Postat av: anna

Grattis! du skriver underbart underhållande. er blogg är superbra :D

2012-02-16 @ 19:49:55
Postat av: Emma

Jag blir nästan lite rörd. TACK!

2012-02-16 @ 23:31:12
URL: http://emmasochemelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0