Jönköping!!

Tidigt igår styrdes blåafaran mot Jönköping där jag och emmsimannen skulle tillbringa vår helg! Tack vare en dams monotona röst i form av en gps hittade vi fram till vårt mål, Kajsen! Efter en morgonpromenad som innehöll allt från mata höns till att klappa lamor gick vi med målinriktade steg in mot stan och shopping!! :) Och bara inom loppet av en timma hade vi inte bara blivit några klädesplagg rikare eller hundralappar fattigare, beror på man ser det (pappa skulle säga det senare alternativet medan jag föredrar det första) även sett flera läckerbitar som vi för länge och odiskret vilade ögonen på!
Nu ska jag krypa ner i soffan tillsammans med mina tre vänner (emmsi, kajsen och CHOKLADEN) för att se på satc, MYS!! (Kajsens dator är konstigt nog lite för avancerad för ett teknikfreak som mig, så ni får nöja er med en bild, då det bara blir fel när jag ska lägga upp fler! Men ett inlägg med fler bilden från helgen utlova!) /Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0