Taking pictures of you



Matchen igår behöver vi inte yttra ett ord om, så slipper vi göra någon deprimerad eller skadeglad. Vi kan väl bara säga att det märktes att det är Frölunda och inte Timrå som leder serien.

Något som var betydligt roligare än matchen var att träffa min lille plutt. Herregud, vad jag saknar att ha någon här hemma som visar roliga youtubeklipp, förhör mig på hockeyspelare och gillar att peta mig i magen när jag inte är beredd på det. Det ska bli så skönt att få åka upp till Sundsvall på Söndag och bli hobbynorrlänning för ett par dagar.

Nu ska jag ringa min allt-i-allo Carro och vi ska senare inta relaxavdelningen på Arenabadet. BOYAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0