Onsdagsmys


Ikväll drog Carro med oss till musikskolan där vi lyssnade på hennes syster. Superduktig var hon! Jag älskar att gå och lyssna på musik live men det får en än mer att inse hur satans tradigt det är att vara musikaliskt obegåvad. Här har vi töser som kan sjunga låtar ur The Phantom of the Opera oklanderligt och jag kan inte ens dra ett par toner ur Bä bä vita lamm utan att öronen blöder.

Efteråt tog vi oss in till city och myste med te och skratt. Precis såhär vill jag spendera varenda kväll fram till jag åker. Kan vi fixa det, tror ni?

/Emma

Kommentarer
Postat av: Tapper

Det ska vi nog kunna fixa! Sista veckan kan vi hänga hos mig några kvällar! :) puss på er!

2011-09-22 @ 06:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0