Köp varm korv


Ikväll var det meningen att jag skulle se Skövde IK krossa Kungälv, men jag lyckades på något konstigt vänster hamna i ishallens hamburgergrill istället. Jag, som är kass i köket och svensk mästare i klumpighet, serverade alltså en massa folk både korv, strips och burgare men det gick faktiskt fina fisken. Ett brännmärke och ett par flottiga händer senare och jag kunde skriva upp ideellt arbete på meritlistan.

Roligast på kvällen var när jag lyckades genera både mig själv och den 25-åriga kunden till den grad att vi mer liknade tomater än människor.  

Kille: En korv med bröd tack.
Jag: Jajamen, vill du ha en smal eller tjock?
Kille: En tjock blir bra. 
Jag: Jag gillar också tjocka korvar bäst!

Ehh..  

/Emma

Kommentarer
Postat av: lillebror!!!

Du måste bete dig i korvkiosken !! ;)

2011-09-18 @ 22:00:10
Postat av: Anonym

Du måste bete dig i korvkiosken !! ;)

2011-09-18 @ 22:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0