Irritationsmoment

Något som har stört världen mer än Usain Bolts diskvalificering den här veckan är alla dessa förbannade stuatusuppdateringar på facebook där folket skriver "39 cm 20 min", "45 cm 3 min" unt so weither i all oändlighet. Jag tycker verkligen att dessa få ord är idiotiska eftersom de får folk att bli frusterade, irriterade och mer saker som slutar på -terade. Det är så sjukt jobbigt när man känner sig lite lätt efterbliven eftersom man inte fattar vad alla dillar om!

Så, här släpper jag breaking news bara för att göra en liten motståndsrörelser till värdelösa uppdateringar på fejjan. Man tar sin skostorlek, adderar bokstäverna cm bakom och berättar därefter hur länge man pillar med håret innan man lämnar huset. Jävligt kul.

Och jag har just ägnat ett helt inlägg åt en statusrad på facebook eftersom den irriterade mig. Bra Emma, bra! That's the way to go för att öka läsarantalet. JAJAMEN!  

Men ni ser, till och med mamsen som saknar fb-konto tyckte det var pest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0