Fååånens topp 9

När vi ändå är igång med att bjussa på bilder från kameran som är med både på fester, i löparspåret och på dass så kan vi lika gärna spinna vidare på trenden. Här kommer det bästa från iphonen som ännu inte skådat cybervärldens ljus.

1. Försök till konstsim.
2. Tight klänning + klättra på stenblock = stor reva i baken.
3. Em&Em och våran ständige partner under sommarens alla lördagskvällar; Chapel Hillen.
4. Varför jag älskar mitt jobb och varför jag inte blev ansiktsmålare.
5. Bruna sommarben! Om ni undrar vad jag har polerat dem med för att få till den optimala glansen så är det faktiskt vanlig skokräm. JÅ-ÅÅ.
6. Jag och favvogrannen Jessy under Maggio-konsert. Så. Jäkla. Bra. 
7. Maxxie var lika ful i sina 3D-glajjor som senaste HP-filmen var bra.
8. Under mitt Londonbesök passade jag på att mäta mina icke-existerande armmuskler mot en triathlontävlare. Behöver ju inte nämna vem som vann armbrytningsduellen.
9. Vi töser var i Tingsryd samtidigt som laget klarade sig kvar i allsvenskan. Det firades med skridskoåkning klockan tre (?) på natten med en promillehalt som garanterat inte var körvänlig.

/Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0