Did you give the world some fun today, babe?


Jag älskar när någon är ledig samtidigt som jag och dessutom älskar att göra samma saker som jag älskar att göra. Jag älskar också när denna någon heter Caroline Olovsson.

Fröken prata-först-tänka-sen och jag tog våra spiror ner till stan. Vi underskattade helt klart septembervärmen och kom lite sådär lagom svettiga och illaluktande ner till centrum. Tur det finns butiker som säljer parfym!  

Vi kom på att vi borde börja dansa och Carro visade redan prov på att hon har movsen i blodet.  So you think you can dance up next!

Shopping stod på schemat och jag bortsåg grovt från mitt köpstopp. Min vana trogen spenderade jag en mindre förmögenhet inne på mitt älskade apotek men även H&M fick en släng av min generositet innan vi intog en paus på det gyllen m:et.

När jag kom hem lekte jag hemmafru. Jag både dammsög (dansandes) och lagade mat, vilket inte hör till vanligheterna.

Nu ska jag ut och gå milen med ett härligt gäng brudar och sen ska vi äta upp alla kalorier vi bränt med en onsdagsmiddag. Tjosan!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0