Ahmenkomigenförfan

Nu sitter de andra och sippar vin medan jag ligger hemma i soffan med ett glas vatten och yrseln som sällskap. Och nej, jag tog inte i för mycket på förfesten utan har blivit sjuk. Och ja, detta kommer bli ett tyck-synd-om-mig-inlägg, så ni som vill ha lite positiv energi kan sluta läsa direkt.

Huvudet snurrar som om jag åkt virvelvinden bakfull, ungefär. Älskar timingen! Här har jag kämpat hela veckan med diverse olika saker inför resan, bakat till ett helt kompani och varit duktig. Så blir jag ledig och har massa roligt framför mig - och då kan jag knappt ta mig ur soffan. Buddha, hur fanken tänkte du där? 

Jag är precis lika bitter, besviken och allt däremellan som jag låter. Karma är en bitch även fast jag inte är det.


Jag får åtminstone se idol och äta choklad. Ser ni glädjen?

/Emma

 

Kommentarer
Postat av: Bitte Kråkbo

Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna valfri vara

Var gärna med=)



http://www.lovemercury.se/?p=4441

2011-09-30 @ 23:33:40
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0