This is Sundsvall

Efter nio timmar med kronisk träsmak i arslet var jag så äntligen framme i Sundsvall. Max mötte upp mig och introducerade några av sina norrländska kompisar för mig. Vi intog Olearys för att lugna magen lite och fortsatte sedan hem till ytterligare ett par homiesar för en omgång sällskapspel. Jag och min nyfunna bundsförvant Mallanbrallan tog hem förstapriset i den sista omgången, och jag måste erkänna att det var en riktig utklassningsseger. Hur trevlig och rolig kväll som helst!

Sundsvall är för övrigt en helmysig stad! Närheten till vatten, alla gamla byggnader och alla charmerande norrlänningar är ett koncept som inte kan gå fel. Om man bara bortser från de hemska drakarna (?) som någon poltiker utan smak har placerat ut lite här och var över staden så skulle jag faktiskt beskriva orten som fantastico.
Hade!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0