Ready for take off


Alldeles strax ska jag, mamma, pappa, kusiner, kompisar, morbror, moster och allt däremellan bege oss till Jönköping för att se hockey. Jag kommer lätt att vara snyggast i Kinnarps Arena med min Timråtröja!

Tidigare idag letade jag rätt på min reseförsäkring som jag av någon konstig anledning försummat, packade lite smått och försökte även få mitt Ica-kort att fungera. Det sistnämnda höll jag på med i säkert en timme innan jag ringde upp stället och frågade vad jag gjorde för fel. Damen i luren suckade och berättade en aning irriterat att jag lyckats sinka kortet.

Aouch.

Jag är, precis som min söta bror brukar säga, totalt tekniskt efterbliven.

Som tur var besatt telefondamen återupplivningskrafter och lyckades få liv i mitt kort igen. Slutet gott, allting gott.

/Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0