Lazy days


Vi hoppade på nattbussen till Sihanoukville och efter många guppiga timmar var vi äntligen framme i Kambodijanernas (stavning?) semesterparadis. När vi planerade vår tripp trodde vi aldrig att vi skulle färdas någon längre sträcka i buss, men i många fall är det både enklast och billigast! Vi har hyllat den förut och vi gör det igen, vad vore vi utan vår älskade åksjuketablett!
Här i Sihanoukville har vi hittat ett kanonbra hotell som ägs av en danska. Trots att Emma är halvskåning så förstår vi ungefär lika mycket som under Görans geografilektioner. Alla fyra (inatt va vi fem, en söt liten ödla som kröp över Lannemyrs kudde) bor i ett rum som är väldigt stort och fräscht.



Hotellets pool, som vi utnyttjar flitigt.

På dagarna gör vi inte mycket för världsfreden, utan ligger mest och göttar oss! Igår testade vi på att dra upp håret på benen med hjälp av en tråd. Emma breskriver situationen som tortyr medan Emelie va lite hårdare i detta sammahang och tyckte inte det gjorde lika ont! Under dagarna på stranden får vi gång på gång höra allt från hur håriga armar vi har (monkeygirls) till hur stora rumpor våra rumpor har! Som ni hör är strandförsäljarna riktiga charmtroll, men de amerikanska soldaterna som bor på hotellet visar iaf intresse!
Hoppas ni har det kanonbra där hemma, vi saknar er! BAMSEKRAMAR

Kommentarer
Postat av: Sahlberg

Haha, Görans geografilektioner!! Jag dör!! Haha :) men Gud vad ni ser ut att ha det härligt! :) prova fiskrensning av fötterna om ni inte gjort det ;) ta hand om er och njut!! Saknar er mina godingar!!! :)

2011-10-26 @ 19:50:28
URL: http://juliasdagar.blogg.se/
Postat av: Tapper

Tur att ni har era tablleter, kan annars se framför mig hur dåligt ni mår, haha! Jävla snygg min du fick te svenne :) ser ut som ni fått färg va härligt :) snygg bikini svenne, när köpte du den? Jag tar hand om era godingar här hemma! Sola åt mig med för nu kommer det trevliga höstvädret här hemma! Va fina ni är! Puss godingar <3

2011-10-26 @ 20:19:51
Postat av: Joey Bananza (23år)

Min verklighet känns så låångt ifrån eran! Jag drömmer mig bort till era berättelser och kort så ofta jag kan. När man inte längre pallar regn, rusk och 6 gradig blåst är det perfekt att krypa upp i soffan med te och kika på eran blogg. Jag unnar er allt gott! Ta hand om varandra. Ps: Ödlor är bra för myggor (inget annat). Kram från andra sidan jorden.

2011-10-26 @ 20:23:38
Postat av: Mandisen

Hej tjejer!

Vad skönt att ni har det bra och att ni mår bra.

Jag följer eran blogg daligen, så ni vet ;-)och jag tänker på er och saknar er också!

Ta hand om er nu så hörs vi <3 Många kramar <3

2011-10-26 @ 22:51:58
URL: http://wanghult.blogg.se/
Postat av: Inger och Bosse

Hej på er go go ni!

Efter att ni fått er kulturdos i Angkor Wat,verkar ni ha härliga dagar i Sihanoukville mem sol och bad,Njut och ha det härligt,roligt,underbart och helt fantastiskt.Tänker på er massor.

Massa Kramar och Kärlek.

2011-10-27 @ 22:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0