Stolta surfbrudar!

Efter en dag med surfbradan kan vi nu titulera oss som surfbrudar, stolta sadana! Efter att i manga dagar ha pratat om att surfa bestamde vi imorse att sla slag i saken. Vi hyrde varsin brada och en instruktor i en timma i hopp om att vi skulle lyckas! Forst fick vi ligga pa bradan i sanden och ova pa att paddla och resa oss upp! For att sedan forsoka praktisera detta i havet. Och som vi gjorde det, vi stod upp nastintill alla ganger och lyckades till och med sta hela vagen in till stranden! Forutom att sta upp lyckades emma gora sonder surfbradan och sparka till instruktoren sa hans finger svullna upp, haha forvanade?Glada surftjejer!



Bildbevis!!
Hoppas ni har det bra dar hemma, vi saknar er!! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lasse

Hejsan vad häftigt att ni har surfat nu, ni får lära mig detta i Simsjön sen när ni kommer hem. Det var imponerande att ni vågade att snokla det trodde jag faktiskt inte att du skulle göra, men det måste väl ha varit roligt och bra att du gjorde det. I skövde är det 10 plus å regn så det är inte ngt vädret ni behöver längta efter. Vi saknar dig och ha det så roligt nu i Thailand

2011-11-19 @ 12:31:31
Postat av: Emelie

Heej! Ja det va hur kul som helst! Självklart ska vi lära dig detta i simsjön! ;) Haha, ne det trodde aldrig jag heller att jag skulle våga! Men va fint det va!! Åå det låter ju inte så jättelockamde, nu är vi i thai. Har ni några tips? :) Jag saknar er!! Hoppas ni har det jättebra och hälsa Sofie! Massa kranar

2011-11-21 @ 12:51:19
URL: http://emmasochemelies.blogg.se/
Postat av: Alma

Fy sjutton vad det ser härligt ut!!! *r avundsjuk på värmen för här i spanien 'r det inte riktigt lika somrigt längre! Hoppas att allt är bra med er båda, och emma, jag ser fram emot och höra om ALLT över en lunch när vi båda kommit hem till landet lagom igen. KRAM

2011-11-23 @ 00:33:55
URL: http://ordfranbarcelona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0