Full Moon Party!

Vi valjer att beskriva Full Moon Party med ett antal bilder och sju ord; buckets, sova-tva-timmar-per-natt, galet, roligt, dansa-i-neon-till-gryningen, skoningar och eldshower.











































For er som undrar sa befinner vi oss for tillfallet pa on Koh Samui dar vi bara tar det piano. Pa fredag drar vi aterigen till Bangkok, den har gangen inte for att kika buddhor och tempel utan for att VISA-kortet ska fa jobba maximalt da vi tankt att lata vara shoppingjag go bananas lite. Ar det nagot ni onskar er i julklapp? Sanna sjalvlysande Mimmi Pigg-oron som vi har pa nagra bilder kanske?

Hoppas ni mar toppen hemma! Om en vecka ses vi!

Puss och kram, M&M

Kommentarer
Postat av: Joey Bananza (23år)

Åh! Underbara resa! kommer hem till skövde nästa vecka och är hemma ett tag. Vi Må ses! Jag vill höra allt om hur bra ni har haft det:) Njut av sista veckan nu och håll tummarna för att vi får snö snart. Vill avsluta med att säga att det kan bli så att jag kommer med en burka när vi ses, kommer se döende ut brevid dig ju. Hemska tanke! Ta hand om varandra! KRAM

2011-12-13 @ 21:26:37
Postat av: Joey Bananza (23år)

Åh! Underbara resa! kommer hem till skövde nästa vecka och är hemma ett tag. Vi Må ses! Jag vill höra allt om hur bra ni har haft det:) Njut av sista veckan nu och håll tummarna för att vi får snö snart. Vill avsluta med att säga att det kan bli så att jag kommer med en burka när vi ses, kommer se döende ut brevid dig ju. Hemska tanke! Ta hand om varandra! KRAM

2011-12-13 @ 21:30:49
Postat av: Sanna!!

Hej godingar!! Ni är ju helt underbara, och hur fina som helst! Jag kommer ju se ännu blekare ut Emma när vi ses! Jag som ändå har solat solarium, haha! Ha det toppen nu! Ses hemma!! Massa pussar och kärlek! <3

2011-12-14 @ 09:18:19
Postat av: Gusten!

Jag håller med Jooe alltså! Dra mig bakom galler vilken underbar resa! Jag vill också ha sol, bruna ben och vita stränder. Jag vill också träffas, reunion-städ + alla andra som kan å vill! :)



Jag ser även fram emot en vår med er i Götet, ikke sant?



Kram till er!

2011-12-15 @ 13:30:51
Postat av: maria

Ni verkar ha det helt underbart och ni är pepparkakor båda två MEN kom hem nu är ni snälla!!!

2011-12-16 @ 14:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0