Julafton i det fribergska palatset





Normalt sett brukar vi vara elva personer som firar jul ihop men i år vart vi bara fyra så både jag och mamma grät ett par tårar för den hockeyförlorande brorsan och de semestrande kusinerna. Annars var julafton som vanligt; jag åt så mycket att jag inte kommer kunna få plats i min juldagsoutfit, tomten kom och jag fick alldeles för mycket julklappar. Den som kom med bäst paket var överraskande nog bror min då han gav mamma en egenkomponerad bok, pappa en mobiltelefon och mig så mycket body shop-produkter att det utan att överdriva täcker hela min byrå. TACK! På kvällen tog jag med mig min spexargranne Simon till alla grannar och till Sean Banans Gott nytt jul tomtade vi runt. Jag kommer aldrig växa upp.  

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0