You can do better

Just nu sitter jag och skakar värre än Japan under jordbävningstider, och jag har ont i hela kroppen. Man skulle kunna tro att jag lider av extrem feberfrossa alternativt att jag är halvdöd, men så är inte fallet.

Jag har nämligen tränat. Ordentligt. Så hårt att svetten gjorde mig hal som en ål och att mina lår bestod av mer mjölksyra än av fett. 75 minuter spinning och en timmes funktional toning.

Kommer jag upp ur sängen imorgon ska jag tacka både gud och buddha flera gånger om.

/Emma

Kommentarer
Postat av: Till bloggkungen från bloggprinsen

Ja jösses är helt slut, men grymma va vi (bortsett från att jag fuska gaaaaaanska mycket på functional toning;)) Ska bli intressant och se hur mina kära biff à la rydberg armar mår imorgon! Natti <3

2011-08-23 @ 22:57:39
Postat av: Lillebror

det är en mycket tillgjord bild

2011-08-24 @ 00:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0