Tre anledningar till extas

1. Jag har lyckats få upp spalten med alla arkiverade inlägg! Nu återfinns den längst upp och inte under allt vi skrivit. BRA DÄR! Kräver egentligen ingen större hjärnkapacitet, men har man inte sysslat med bloggdesign tidigare så kan alla dessa jävla koder göra en rätt jävla förbannad. 

2. Mina läsglasögon har hittats! Äntligen kan jag se vad jag skriver ordentligt (alla tidigare stavfel skylls på frånvaron av dessa förbättra-synen-saker) och jag kan läsa tidningen utan att behöva kisa med ögonen. Vardagslyx!

3. Hela skafferiet är fullt av choklad och jag har inte ätit en bit idag (än). Att jag har sån bra karaktär när klockan är nio på morgonen hade jag inte en aning om. Borde nästan firas..

     
Lite fan-vad-jobbigt-kuriosa: Mitt hår! Jag är naturligt lockig och dagar då jag vaknar såhär får jag välja mellan att spendera en timmes närgången kontakt med plattången eller helt enkelt inte lämna huset.
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0