Ser du nån utväxt Karin?! Inte jag heller!


I onsdags var planen att få bort min illa dolda utväxt, och visst fick jag bort den. Vad jag däremot inte hade räknat med var att få ett par gröna slingor på köpet. För det är vad som kan hända om du går från mörkblond till brunett, vilket känns ungefär lika kul som att få ett lexikon i julklapp när man trodde att det var den senaste HP-boken som låg under granen. Man känner sig lite lätt lurad, liksom.  

Man kan säga att jag genom de här svagt gröna slingorna har nått någon form av rekord vad gäller olika hårfärger under 6 månader. På ett halvår har jag nämligen gått från svarthårig till tigerrandig till guldhårig till blond till råttfärgad till ljus och nu till det senaste - mörkhårig med gröna slingor. Egentligen är det ett under att jag har något hår kvar över huvud taget.
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0