Honey and the moon

Det enda negativa med att åka till Asien är alla dessa dumma vaccin man måste ta innan. Dumma är väl egentligen fel ord att använda när det är skydd vi pratar om, men det är allt bra irriterande att det är så satans dyrt. 35 stycken Carl von Linné har redan åkt från plånkan, och då har vi inte ens köpt alla tabletter än.

Jag och Emelie vaccinerar oss på underbara Vaccinationscentret i Skövde. Förra gången vi var där tog det tre timmar att komma fram till doktorn så vi passade på att ha picknic, mitt bland gymmaskiner och ungar som skrek JAG VILL INTE!  Det såg ut såhär:

Nu ska jag förbereda en termos med te så vi klarar oss de närmsta timmarna framöver. TJING-TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0