Det här med dejtning..

Heej bloggen!! Tänka sig, nu tänkte även jag göra ett avtryck på denna sida!

Något som emma missade i sin presentation om oss, är att vi båda desstuom är singlar! I en studie för några år sedan läste jag att hör och häpna matbutiken är det ställe där flest får napp!! Själv har jag ingen aning om hur det kan va möjligt, då iaf inte jag skulle kläcka ur mig att killen bredvid har bra smak i val av äpple eller att "jaha du köper röd mjölk du", aa ni hajjar! Vem tusan kan med det, visst har jag sett många snyggisar då jag köper mjölk men va sköen lite stolthet måste man ju ha! Eller kanske är just det man ska göra...

Enligt studien låg gymmet på en andra plats, vilket jag på ett sätt kan förstå! Att se killarna i spännishörnan på gymmet, lite halvsvettiga stå och pumpa kan få både mig och flertalet tjejer att trilla av rullbandet. Men det är ju inte så att jag skulle gå fram och föra en diskussion utan att det mer ligger på spanings stadiet. Jag kommer själv ihåg hur konstigt och obekvämt det kändes när en kille kom fram till mig och frågade hur det gick! Gymmet går jag till för att svettas, (okej spana är väl svårt att låta bli!) inte för att RAGGA!

Frågan är vart sköen man ska träffa sin nästa, men om ni ser två vilsna tjejor i matbutiken är det antagligen jag och emma som desperat letar efter vår blivande!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0